. taktau laaa .

hey heyy lame aku taa update blog enn ?
okay okayy mintak maaf kepada sume
aku tatau laa , aku na sangat update blog nihh
tapi ade sebab tertentu yg buatkan aku tak update blog nih
sebab yg buatkan aku saket hati bile bukak blog

okayy yess i admit aku salu sangat busy
update pon kkdg dalam satu bulann bape kali jee
cus aku pon baru buat blog nih this year
bulan nih pon asek raye sane sini mmg la tak update

tapi ble kau cakap that thing hey , kau buat aku hilang mood kat blog
fr that person : hey heyy sukehati laa aku na buat blog nih kan ?
ade aku sebut name kau ke ? tade kan ?
so tolong laa jangan ganggu aku okayy ,
mak aku pon tak halang aku nak buat gini laa

tidak akan melayan blog fr some time
orr mybe until this year ?
orr mybe forever ?
and maybe blog nih akan didelete


sekian terima kasihh 

No comments: