♥ aku makenn tua :P

19 july 2009

hahahahahahahahahahahahaha
aku happy hari nihh ohh
maklumlaa suda makin tua heishh
thanx sesiape yg wish tuhh
sayangg korang muah muahh <33

family juga takk dilupekann doe
dorangg da buat hidup aku happy gile
lagi lagi tyme kitorang celebrate sesame
thanx mummy thanx daddy
giahaha aku takk panggil mak ayah aku cmtuh euww
thanx mama thanx papa thanx adek adekk
korang laa the best part in my life :D

tiktok tiktok tiktok
bunyik jam memekak jehh dari tadi haduyy
tau laa da masukk birthday aku ish ishh nak jakun lebih lebih plaa
aku plak mase tuu online ms lol tengah malam
oh biase laa pengaruh burung hantu kuat dalam diri bai giaha

agak agak dalam kul 2 pacikk neh nak aku call dy
ahaha padahal mase tuhh aku takde la rapat ngan dy sangat mcm skangg
cehh pacik bongek kuat pasan , banyakk scndal katenye euww
PACIK IF , kauu poyo lebih bole ? aku geli laa haha

aku pon dapat kedit free call laa dy doe kesian dy
nak denga suare aku yangg tak sedap langsung neh kott haha
then then kitorang dok gayut laa gayut gayut N gayut
tapi ade 3 kali line putus doe tatau nape grrr saje jealous ngan kitorang haha
best plakk layan pacik gile nehh sebab dy buat lawak
dohh saket mulot aku asek ketawe jehh
pacikk kau buat mulot aku tekehel mase tuhh haha

seda seda jehh da kul 8 pagi gitulaa
perhh tanak lame plakk ? aku da laa haus bole tapi demi dia aku tahan
hahaha euwww geli geli yucks ! dulik hape aku pasal dy
then stop sampai situu jeh laa malas nak lebih lebih
nty scandal dy mara plakk enn ? haha
then dy tido aku pon tido dan tidooooooo .....

bangun bangun da lambat sehh hahahaha
nihh punca dari kegayutan aku sama pacik tue tuhh laa ish ishh
selebet betul sehh then dok ruma then petang maen kat luaa
then malam kne pegi kg melayu sbb esok nye nak sekolaa
so otw pegi kg melayu ktorang singgah jusco nak celebrate
yeyehhh best best ! aku suke bab ini hahaha

dipendekkan ceritaa aku pon balek laa kg melayu
tapi aku dapat hadiahh dari doranng ohh
thanx glee wehh ;D

terharu glee dapat nihh
nakk sujud syukur bole ? ahaha :P
chocolate : miss KYRA n pacikk IF
beg cokelat : MAMA tersayang
beg polka dot : KIMIE pappap
cik mimikoe teddy : KIMIE pappap
jam : kakak UMAI
air grape : pacik IF belanje haha
wallet : MAMA tersayang juga
haapy birthday : kakak HANI
act ade lagik hadiah yang dari adek aku sume tuhh tak tunjuk laa
malas malas nak amek gambar tuhh haha ;D

eh ehh nak cite jugakk aku dapat kad dari adek aku master
rajen glee dia buat doe hehe tak sangke aku
cehh kreatif tuhh tengok la akak dy sape haha minah perasan !
nah nahh tengok laa kad yang dy buat sendirikk nehh
special gile gile gileee ;D

nih front page

page belakang
ayong tuhh panggilan aku kat rumaa :P

*nih laa ucapan ayush :
  • ayong panjang umur
  • kahwin dengan lelaki yang baik
  • selalu pakai tudung bila keluar dari rumah
  • semoga makin sayangkan kita semua
  • tunaikan lima-lima solat
  • tunaikan rukun islam
giahaha adek aku caring doe wahh baek gilee
kahwin dengan laki baek ? ahaa sape tuhh ?
perhh biarlah menjadik tanda tanye doe
aku ponn tak reti nakk jawab cehh
nty ayong da ade calon ayong gtau ayush dulu oke ? ahaha
aku sayang kauu la adekk comel :D

bebel panjang . makin tua . tak bole maen playground :P

No comments: