♥ lesbo hangout ;))

hohoho best best ! suke suki
kenape ? sebab tasha bole kuar ikot jalan jalan wahhh
suke nye ! first hangout besame asfa N natasha

janji nakk kumpul laa enn , smpai jekk
seperti biase aku laa makhluk tuhan yg paling lambat smpai
giahaha maaf kawan kawan ;D
kitorangg hangout kat angsana jea , so what ?
tak best ? banyak indon ? N bla bla bla
KITORANG TAK KESA
lalalala ~


sampai jea dorangg da ade kat pizza enn
perhhh aku tatau bole ? sedih sedih ;(
bile entah dorang plann tapi yg penting , aku nak makan
lapa bole takk ?! perut aku da maen gendang
huahuahua


piza tuu kann aku tak pena makann taukk !
ade benda cm gelung hitam laa hape laa atas piza tuhh HAHA ,
then yg tak sangke bole plak aku makan bnyak haritu

habes jea naek laa escalator atas sekali
pegi maen bowling HAHA , ntah papela sehh
aku pena main minatang nihh so senangla aku campak bowling tuu
yg tak penaa maen , tasha tuhh haa our birthday girl
dy main laa campak lontar sane sini
pengalaman dohh , ahaa chaiyok la tasha !



sebelahh tempat duduk kitorangg ,
adelaa sorang mamat nih dengan adik dy 2 orang n ayah dy
mamat tuu comel bole ? comel comel ! haha
aku tengok dy maen , terrer bole ? ehem , ciri laki idaman HAHA ,
dah laa tinggi plakk tuu haha , aku tengok jea dy ohh
then , jeng jeng jengg .... asfa asfa , kte bedue jeh yg tauu kan kan kann ? d:
*bukan budak yg dlm gmbar kat belakang tuu*

habes jea snap snap laa gambar ohh
seperti biase ahaa ;D


then then balik laa , daa
tata titi tutu toto
HAPPY BIRTHDAY NATASHA AMIRA <33


ohoyy maap laa takde present sayang ? ;D

No comments: