♥ lipat kain cara baru .. hoho ..


tadi malam aku lipat laa kain baju budak budak nih tau
ehem aura kerajinan sampai pulakk tetibe haha
then adek adek aku nih jadik pemerhati jee . ciss
tengok je tauk bukan nak bantu akak dy yang dalam kesusahan tuu
*cehh baju korang jugak yg aku lipat . nseb baek tak mintak upah
aku tolong tak ikhlas sbb mak aku suro hiarghhhhhhh

lepas tuu aku lipat laa dan terus melipat
satu baju ..
dua baju ..
tiga seluar ..
empat kain ..
dan seterusnya .....

"HAHAHA ayong lipat kain lembab laa macam kure-kure HAHAHA"
ciss bedebah siape punye suara tuu yang muncul tetibe
pandai pandai jee mengeluarkan kata kata nista sopan anda
aku pulekk terus lipat kain baju dengan cara BUKAN perempuan melayu terakhir
haaa amek kau ! huh ! huh !
MyEm0.Com

tetibe mak aku cakap "eh bukan ade cara baru ke lipat kain?"
semua budak nih tetibe serbu kat tempat aku
eh ehh apehal pulakk ni ?
masing masing amek baju sorang satu
then dorang lipat dgn cara baru tuu
MyEm0.Com
wohh mengagumkan wa cakap lu
cepat pantas dan efisien

ape lagi aku pun try laa haha JADIKK doe !
MyEm0.Com
nak bangge banyak O.o

terima kasih adek adek atas ajaran dan didikan korang tentang lipat kain baju nihh
sekarang aku tidak perlu risau lagi
hahahahaha
korang nak tau cara baru tuu ?
melutut merayu dulu baru aku ajar korangg
HAHAHAAHAHA *ketawe jahat

kain baju dalam washing machine dijadikan bahan experiment HAHA :P

6 comments:

syiera said...

cara yang dalam klip vdeo jepun tu ker ?
hehe >,<

wana WANY ! said...

alamakk tatau plaa yg mne , tnye budak budak jahat nih HOHO :p

si kura said...

boleyh le bukak kedai baju.
haha

wana WANY ! said...

ohh bakal laa giahaha ;D
nak jadik promoter nye tak ?
gaji lumayan
ahaa :D

Tikah said...

haha
lipat bju dlm brpa saat tu ek ?
senang gilee.
tikah penah buatt
tapi skrg dah lupa kot cmna nk lipat
xD

wana WANY ! said...

alahai time tuhh jam loceng rosak pulokk laa haihh , takk dpt nak ukur mase HAHA
wah wahh tape meh sini wany ajarkan balek haha